Sosyal Medya

Starbucks’ın Snapchat filtresinin Türkiye özelinde öne çıkan rakamları

Starbucks içeceklerinden Pumpkin Spice Latte için geçtiğimiz günlerde Snapchat filtresi ile dikkat çeken bir kampanyaya imza attı. Starbucks’ın Türkiye’deki ilk filtresi ile çekilen birbirinden eğlenceli görseller tüm gün boyunca Snapchat’te kullanıcıların ilgisini çekmiş görünüyor.

1476456524_sbux_pumpkin_spice_storyboard

Starbucks Pumpkin Spice Latte Snapchat filtresi ile Türkiye’de sadece 1 günde balkabağına dönüşenlerin sayısı 2 milyon 600 bin kişi olarak açıklanıyor. Filtreyi izleyenlerin sayısı ile 3 milyon 200 bin kişi olmuş, filtrede geçirilen zaman 23,69 saniye ile 17,4 saniye izlenme zamanına sahip İngiltere’nin önünde yer aldığı yine Starbucks tarafından açıklanan rakamlar arasında yer alıyor.

About Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.