Snapchat, son zamanlarda yaptığı satınalmalar ile gündeme gelmeye devam ediyor. Facebook’tan aldığı darbeler sonrası kendini toparlamaya çalışan Snapchat, şimdi de çevirim dışı dünyada alışverişleri izleyen ve müşterilerin mağazalara girişlerini ölçümleyen Placed isimli bir şirketi satın aldı.
Bu şirketle beraber mobil uygulamasının çevirim dışı dünyaya etkilerini ölçebilir ve reklam verenlerine karşı oldukça net bir veri sunabilir gibi görülüyor.
100’den fazla çalışanı bulunan Placed, şimdiye kadar 500 milyon dolarlık bir işlem yönetmiş, 6 yıllık bir şirket ve Snapchat satınalması sonrası da çalışmalarını bağımsız olarak devam ettirecek. Sadece şirketin kurucusu ve CEO’su David Shim, Shapchat’in stratejiden sorumlu genel müdürüne rapor verecek.
Placed CEO’su Shim, şirketinin farklı mecralarda ve yayıncılarda çevirim dışı etkinlikleri ölçme hedefinden şaşmadan çalışmalarına devam edeceklerini ve Snapchat ile beraber bunu daha iyi bir yere taşıyabileceklerini söylüyor.
GeekWire sitesinin haberine göre resmi olmayan kaynaklar bu satınalmanın 200 milyon dolardan fazla bir bedelle gerçekleşmiş olduğunu söylüyor. Ayrıca Snapchat bu satınalmadan önce Los Angeles merkezli mini bir drone şirketini de bünyesine katmış ve geçtiğimiz mart ayında 20 milyon dolarlık bir gizli satınalma gerçekleştirmiş. Şirketin ismi ise sır gibi saklanıyor.
Görünüşe göre Snapchat yatırımcıları Facebook karşısında hamle yapması için yönetimi zorluyor. Bakalım bu hamleler ile nasıl bir geri dönüş sağlanacak.
The post Snapchat’den teknoloji satınalma atağı appeared first on Sosyal Medya.
0 yorum:
Yorum Gönder