Markalar yeni bir karakter oluşturmalı mı, oluşturulan sosyal medya sayfaları bu süreçte nasıl iletişim kuruyorlar?Markaların daha rahat iletişim kurmak için kullandığı bir yöntem, karakter oluşturma. Bazen yeni üründe bazen de daha fazla akılda kalma amacıyla hayata geçen marka karakterlerine bir göz atmış olalım.
Markalar daha farklı bir iletişim tercih ettiklerinde ya da yeni markanın tanıtımı sırasında ajans müşteri diyaloglarında geçen “o zaman bir karakter oluşturalım” fikri bazı markalar için oldukça başarılı kullanımlarla sonuçlanıyor. Markaların karakter oluşturma süreçlerinde aklına gelen ilk soru olan “karakter oluşturan markalar nasıl iletişim kuruyor” bir cevap niteliğinde olan marka örneklerini aşağıda bulabilirsiniz.
Garanti
Arçelik
Yapı Kredi
Opet
Panda
Michelin
Turkcell
Aras Kargo
Eti Cin
Eti Puf
0 yorum:
Yorum Gönder