Sosyal medyada düz iletişim yerine daha canlı bir iletişim tonu kullanan marka sayfalarından örnekleri derledik.Günümüzde emojileri iletişim dili olarak kullanan genç kitlenin gelmesiyle içerik dilleri zamanla daha farklı bir tona doğru evrilmeye başladı.
Bu iletişim değişimine markalar da katıldı ve sosyal medyada kullanılan içerik dilini daha etkin kılmaya başladılar. Kullanılan didaktik iletişim tonu, zamanla daha eğlenceli ve cesur bir dile dönüştürmeye başladı. İçerik dillerinde değişime yol açan markalardan gözümüze çarpan bazı paylaşımları derledik. Siz de iletişimlerini beğendiğiniz sosyal medya sayfalarını yorum olarak bizimle paylaşın.
Caramio
First Sakız
Snickers TR
Intel Türkiye
Nesfit Türkiye
Eti Tutku
0 yorum:
Yorum Gönder