“Deneyim pazarlaması” son yılların önemli konularından biri. Bugün size paylaşacağım restoran da bu alanda gerçekten örnek olacak bir iş başarmış görünüyor. Teamlab isimli sanatın hücrelerine işlediği bir şirketle çalışan Japon restoranı “SAGAYA ginza” restoran ve deneyim kavramlarını değiştirmiş görünüyor.
Teamlab, Tokyo’nun Ginza bölgesinde en ince detayına kadar “interaktif” bir restoran geliştirdi. Günde sadece 8 kişiye hizmet veren bu seçkin restoran, misafirlerine Japonya’nın lezzetlerini, kokularını ve doğal güzelliklerini aktaran eşsiz bir deneyim sunuyor. “Multi-sensory experience” olarak adlandırılan ve birden fazla duyunuza hitap eden bu deneyim gerçekten hiç bir zaman unutamayacağınız bir deneyim.
Mutfağının kalitesinden söz etmeye gerek yok sanırım. Mutfağın dışında eşsiz seramikleri ve tamamen gerçek zamanlı interaktif masa ve duvarlarıyla gerçekten çok etkileyici.
Popüler bir restoranın içerisinde özel bir restoran olarak konumlandırılmış bu interaktif restoran gerçek anlamda interaktif. Masalara gelen tabaklar, masadaki yerlerine bırakıldığı anda tüm konsept bu tabakların desenleriyle şekilleniyor. Örneğin kuş modelli bir tabaktan çıkan kuşlar, ağaç desenli bir tabaktan uzanan ağaç dallarına tüneyebiliyor. Her tabak bu neden özenle tasarlanmış eşsiz birer sanat eseri aslında.
Tüm konsept Japonya’nın değişen mevsimlerini yansıttığı için sürekli olarak bir değişim ortamı sergileniyor. Bununla beraber projeksiyonlar müşterilerin hareketlerine göre de değişiklik gösterebiliyor. Örneğin elinizin yanında bir kuş varken aniden hareket ederseniz kuş havalanıp başka yere konabiliyor. (Yemekler buz gibi oldu bunları deneyimlene kadar değil mi?)
Aylık olarak değişen restoran konsepti menüsü özel “siyah wagyu” dana eti ve mevsimsel sebzelerden oluşan 12 farklı yemeğe sahip. Bir gün deneyimlemek kısmet olur mu bilinmez fakat gerçekten etkileyici olduğu kesin.
The post Mevsimlere göre değişen interaktif restoran appeared first on Sosyal Medya.
0 yorum:
Yorum Gönder