Sosyal Medya

Markaların öne çıkan sevgililer günü kampanyaları

Sevgililer günü yaklaşırken markalar neler yapıyor? 

Nescafe 

Nescafe Sevgililer Günü’nde espritüel bir yaklaşım benimsiyor. Türkiye’nin ekonomik tablosuyla birlikte çoğunluğun son zamanlarda harcamalarını kısmaya çalışması göz önünde bulundurulduğunda #çıkmamateklifi kampanyası bence Nescafe’nin ürünlerini kullananlar kadar, 3. dalga kahve meraklılarını bile kalbinden vuracak nitelikte.

Kiğılı

Kiğılı son zamanlarda şimdiye kadar sergilediği resmi duruştan sıyrılarak, daha genç bir kitleye hitap etmeye çalışıyor. Bunun en güzel örneklerinden biri de sanırım Sevgililer Günü kampanyası #budabenimki içinde marka ismi geçmeyen, kolay kullanılabilir ve samimi bir hashtag. Onun yanı sıra kampanyanın fotoğraf çekimi hediyesi de ince düşünülmüş bir deneyim yaşatma süreci sunuyor.

Ford Türkiye

Ford Türkiye çıtayı gerçekten yükseltti! Bir kampanya yapmak yerine çevrimiçi bir deneyim yaşatmaya yönelen Ford Türkiye, kullanıcıları@birbaskasair’e tweet atmaya teşvik ediyor. Bunun karşılığında kullanıcılar anında mentionlanarak yapay zeka tarafından yazılan şiirlerle buluşuyor. Bu yapay zeka, 14 Şubat’ta ise canlı yayında Türkiye’nin ilk ortak şiirini  yazacak.

Ben kendimi tutamayarak @birbaskasair’e tweet attım ve aldığım şiir şu şekilde:

O.K.

O.K. her zamanki gibi nüktedan! Sevgililer Günü’nde yalnızlara özel olarak, sevgi sözcüklerini gizleyen bir Google Chrome eklentisi yapan O.K. de kullanıcılarına çevrimiçi deneyim vaad edenlerden.

ETİ

ETİ, “Mutluluk denince akla hemen onun adı gelir.” şarkısının ardına sevgilinizin adını koymanızı sağlayan bir mikro site tasarladı. Bu şarkı söylenirken bir yandan küçük bir animasyon izletiliyor. Animasyona dilediğiniz resmi ekleyebiliyorsunuz.

 

About Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.