Reklamcılar, müşterilerine istediklerini vererek kapitalist düzenin günah keçileri haline gelmiş insanlardır. Tamamen masum olduklarını tabi ki söyleyemeyiz, ancak nedense ilk olarak hep onlar suçlanır. İnternet kullanıcıları, bu durumu biraz daha farklı bir boyuta taşıyıp, üzerilerinde “dürüst” sloganların olduğu reklamlar hazırlayarak hem markaları hem de reklamcıları eleştirmişler. Güldürürken düşündüren görselleri sizler için derledik.
Pepsi: Coca Cola bulamadığınızda içersiniz.
Coffee-mate: Kahveyi seviyormuş gibi yapmanızda size yardımcı olur.
Lego: Ayak sahibi olmanızın en büyük düşmanı
Instagram: Berbat fotoğrafları filtrelerle örtbas eder.
Nike: Sadece satın al.
Wikipedia: Rica ederiz, üniversiteliler!
Lays: Aromalı hava
Ikea: Sırf sizle dalga geçmek için paketlerin içine ekstra parçalar atıyoruz.
Ugg: Üniversitenin tüm tikilerinde var.
Maybeline: Belki de sırrı, photoshop!
Subway: Bırakın ekmek kokusu, elbiselerinize sinsin!
Wii, oyun konsolunuzu televizyonunuza fırlatmanızı istiyor.
Pizza Hut: Neden bilmiyoruz ama salata barımız var.
Men’s Health: Her yol, mükemmel baklavalara çıkar.
Monopoly: Arkadaşlığınızı mahvetmek için mükemmel bir yol.
Febreze: Eviniz yeni yıkanmış çöp gibi koksun.
Facebook: Hakkınızda FBI’ın bildiğinden fazlasını biliyoruz.
Harley Davidson: Orta yaş kriziniz için var.
iTunes: Kullanım şartları ve koşullarını okuMAdım.
Linkedln: Sebepsiz yere insanlarla bağlantıya geçmenizi sağlıyoruz.
Mc Donald’s: Kilo alıyorum.
Apple: 2000 dolarlık Facebook makineleri
Internet Explorer: Başka tarayıcıları yüklemek için bir numaralı tarayıcı
Victoria’s Secret: 1977’den beri kadınların özgüvenini azaltıyor.
0 yorum:
Yorum Gönder