Sosyal Medya

Dacia “Biz Ayrılamayız” kampanyasıyla Türkiye’nin en büyük korosunu oluşturmayı hedefliyor

Sosyal medyada aldığı yorumları değerlendiren Dacia, buradaki içgörüden yola çıkarak hazırladığı klibin haricinde, Türkiye’nin en büyük korosunu hazırlamak isteyen kampanyasıyla dikkat çekiyor.

Markaların giderek artan şarkı akımının yükselişine Dacia’da katıldı. Markanın yüzü Gupse Özay namıdiğer Nurhayat ve Sekreter “Biz Ayrılamayız” şarkısını seslendirdikleri video YouTube’da bir haftanın içerisinde 400 bine yakın izlenmeye ulaşmış durumda. İzlenme sayısının Facebook’ta ise 150 binden fazla olduğunu bellirtelim.

Videonun sonuna doğru Dacia severlerden şarkıyı beraber söylemeleri için katılım isteniyor. Pop, alaturka ve caz seçeneklerinden birini seçerek şarkıyı söylemeye başlıyorsunuz. Kullanıcıyı hikayenin bir parçası yapmasıyla idkkat çeken kampanyada, katılımlarla birlikte nasıl bir koronun çıkacağını birlikte göreceğiz.

11304305_10153040860268392_63454258_n

Ajanslığını Alafortanfoni‘nin üstlendiği belirterek, Türkiye’nin en büyük korosunu oluşturmayı hedefleyen Dacia’nın yarışmasına buradan katılabileceğinizi paylaşalım.

About Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.