Instagram, ücret karşılığında paylaşım yapan kullanıcıların bunu açıklamasını istiyor. Facebook’un sahip olduğu uygulama Salı günü yaptığı duyuruda, markalı içerik programının kapsamını genişleteceğini duyurdu. Instagram, geçtiğimiz Haziran ayında bir kısım kullanıcıya açtığı “… Markasıyla Ücretli İşbirliği” etiketini şimdi daha fazla kullanıcının kullanımına açacak.
Instagram ayrıca, markalı içerik paylaşım kurallarını ihlal ettiğini düşündüğü kullanıcılarla kurduğu iletişimi de değiştiriyor. Markalı içerik etiketleme özelliğine sahip olan sayfalar eğer bu bilgiyi paylaşmamış ve Instagram tarafından tespit edilmişse bu durum uygulama içinde mesaj alacaklar. Bu mesajla resmi etiketi kullanmaları hatırlatılacak.
Kimler kullanabilecek?
Peki bu özelliği kimler, nasıl kullanabilecek? Şu anda bunun için kesin bir açıklama yok. Instagram sözcülerine sorulduğunda en önemli faktörün etkileşim olduğu bilgisi alındı. Bu da demek oluyor ki sahte takipçiler ya da bot hesapların hiçbir kıymeti olmayacak. Şu anda test aşamasında olan bu özelliğin Instagram’a neler getireceğini hep birlikte göreceğiz.
The post Instagram’da gizli reklam devri kapanıyor appeared first on Sosyal Medya.
0 yorum:
Yorum Gönder