Eğer henüz Snapchat ile tanışmadıysanız, artık tanışma zamanınız gelmiş demektir. Snapchat, fotoğraf ya da vide paylaşabildiğiniz mobil mesaj uygulaması. Paylaşımlar en fazla 10 saniye görüntülenebiliyor, görüntülendikten sonra bu paylaşımlar siliniyor ve tekrar görüntülenemiyor.
Üniversite öğrencilerinin %77’sinin her gün Snapchat kullandığı uygulama ile ilgili daha detaylı kullanıcı rakamlara buradan göz atabileceğinizi belirtelim.
Çok yüksek bir potansiyeli olduğunu gördüğümüz Snapchat’i daha önce kullanmadıysanız, 2016 yılında mutlaka kullanmanızı öneriyoruz. Peki nasıl?
Etkiniklerde öne çıkın
Eğer büyük bir etkinlik yapacaksanız, yeni bir lansmanınız varsa ya da bir kampanya tanıtımında kullanacağınız en yararlı mecra, şüphesiz Snapchat. Sizi takip eden kitleniz ile doğrudan etkileşime geçebilirsiniz. Anlık olarak kitlenizle etkinliğe dair fotoğraf ve video paylaşabilir, kullanıcılara sorular sorabilirsiniz.
Yeni ürünlerinizi kullanıcılara tanıtın
Gün boyu bir etkinliğin, yeni lansman kampanyanızın ya da öne çıkartmak istediğiniz herhangi bir ürününüzü kullanıcılarla buluşturun. Kullanıcıların yeni ürün tanıtımı için test edilecek en iyi mecra Snapchat. Çünkü Snapchat’te etkileşim yaratmak oldukça kolay ve bu etkileşimden pozitif bir buzz yaratmanız da olası.
Anlık Ne Varsa Snapchat’te
Snapchat şu anın uygulaması. Bu uygulamada geçmiş de gelecek de yok, bu nedenle özenle hazırlanmış videolar, mükemmel ötesi fotoğraf çekimleri yerine, o anda ne göstermek istiyorsanız onu gösterirsiniz. Snapler’inizi renklendirebilir, metin ekleyebilir ve emoji ekleyerek daha cazip ve sıra dışı bir görünüme kavuşturabilirsiniz.
Hikaye Anlatın
Diğer mecraların yanı sıra snapchat anlık olarak iletişim sunduğu için iletilen snap’lerin sayısı değil, hikayesi önemli. Anlatmak istediğiniz bir konu ile ilgili birden fazla paylaşım yapabilirsiniz. İlgi çekici olan nokta ise bu paylaşımların bir hikaye örgüsünde olması. Mesela kampanyanızı anlatırken tek bir paylaşımla değil, ilgi çekici ve merak uyandırıcı birkaç snap ile takipçilerinizin bir anda ilgi odağı olabilirsiniz.
Kullanıcıları Özendirin
Diğer mecralarda olduğu gibi çeşitli kampanyalar düzenleyebilirsiniz, takipçilerinize pek çok soru sorabilirsiniz. Bu iletişim marka ile kullanıcı arasında geçtiği için bağı oldukça güçlendirmesi mümkün. Daha öncesinde Snapchat’te yapılmış kampanya örneklerine buradan ulaşabilirsiniz.
0 yorum:
Yorum Gönder