Sosyal Medya

Sevgililer Günü 2018’i markalar böyle gördü

Her sene markaların özel işler çıkartmak için beklediği zamanlar vardır. Bunlardan bir tanesi de elbette sevgililer günü. Bu sene de beklendiği gibi birçok marka sevgililer gününü sosyal medya üzerinden çeşitli şekillerde gördü. Belki de önceki senelere nazaran bu sene sevgililer günü biraz daha farklı açılardan ve farklı temalardan oluşan içerikler ile hatırlandı.

DeFacto – #cimrisevgilim

14 Şubat, birçok ilişki için ciddi bir kriz. Bilhassa genç kitleye erişmek isteyen DeFacto, Oğuzhan Koç’un seslendirdiği şarkı ile sevgililer gününde birçok isyanın hislerine tercüman olacak gibi.

Hepsiburada / Onedio

Sevgililer günü kutlayıp kutlamama ikilemi birçok ilişkinin belki de yaşadığı ilk ikilem. Hepsiburada ve Onedio’nun işbirliği ile ürettikleri video ise bu durumu detaylı bir şekilde gözler önüne seriyor.

Kiğılı – #SeniGordugumZaman

Kiğılı, hazırladığı videoda çiftlerin birbirleri ile ilgili anılarını ne kadar iyi hatırladıklarını soruyor. İlk buluşmalarında ne yediklerinden nereye gittiklerine kadar farklı soruları cevaplamaları isteniyor çiftlerin. Sürprizi ise sonunda bizleri bekliyor.

Fiba Emeklilik – #AmaSeviyor

Sevgililer gününde kalpler ve gülücükler kampanyalardan eksik olmazken, Fiba Emeklilik başka bir yöne dikkatimizi çekiyor. Flörtte şiddet konusunun üstünde duran ve “Ama seviyor” diyerek şiddetin üstünün kapatıldığının ve görmezden gelindiğinin altını çiziyor.

Instagram Photo

General Mobile – Sevmeyi Bilen Herkes

Sevgiyi kısıtlamayan ve sevmeyi bilen herkesin sevgililer gününü kutlayan General Mobile da YouTube üzerinden iletişimi tercih ediyor.

Kalpler eridi bonusu: Huawei Mobile Türkiye – #SeninleMümkün

“Deliye her gün bayramsa, bana da her gün sevgililer günü” cümlesi zaten içeriği özetliyor.

About Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.