Sosyal Medya

Sade halleriyle daha iyi gözüken 10 marka logosu

“Logoyu çok küçük kalmış. Bir tık daha büyütsek?”
“İndirimi patlangaçla verelim.”
“İlanda hem beşinci yılımızın haberini verelim hem sitemizin yenilendiğini söyleyelim hem de %50 indirimden bahsedelim.”
“Ürünü ortaya alalım, ürün gözükmüyor.”
“Çekilişte verilecek arabaları da koyalım ama her rengini.”
Müşterinin istemeyeceği şey neredeyse yoktur. Tüketiciye sağladıkları tüm faydaları tek seferde, koca harflerle göstermek isterler. İşte bu noktada devreye yetenekli reklamcılar girer. Tüm istenileni alır, zeka ve estetik süzgecinden geçirir, en sade ancak güçlü haliyle insanlara sunar.
Londra’da yaşayan Mehmet Gözetlik, sadeliğin gücünün birkaç adım öteye taşımaya karar vermiş. Nesquik, Nutella, Mr. Muscle gibi markaların logolarını mümkün olduğunca minimal hale getirip, ürün paketlerine uygulamış. Sonuç? Bizce orijinal hallerinden çok çok daha güzel olmuş. Karşınızda, sadeliğin gücünü zekice kullanan Mehmet Gözetlik’ten ürün ve logo çalışmaları.

Nutella
nutella

Schweppes

schwepps

Mr. Muscle

mrmuscle

Toffifee

toffifee

Durex

durex

Nesquik

nesquik

Lindt

lindt

Corn Flakes

cornflakes

Red Bull

redbull

Pringles

pringles

About Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.