Günlük kullanıcı sayısı 300 milyonun üzerinde olan Instagram Stories’e yeni bir reklam modeli geldi. Bir yıldan kısa bir süredir Instagram Hikayeler’de gördüğümüz reklamlara yeni bir format daha eklendi. Artık, Instagram akışınızda görebildiğiniz Carousel reklamlarını Hikayeler kısmında da görebileceksiniz.
Şimdiye kadar Hikayeler’de reklam veren markalar tek bir görsel ya da video olarak reklam verebiliyorlardı. Dün yapılan açıklamanın ardından bu durum değişti. Artık markalar da birden fazla hikayeden oluşan reklamları paylaşarak bizim karşımıza gelebilecekler.
“Bu sadece başlangıç”
Ürün Pazarlama Direktörü Susan Rose, kullanıcıların bu özelliği organik olarak yapabildiklerinin ve bunu reklam formatına dönüştürmenin doğal bir sonuç olduğunun altını çiziyor. “İşletmelerin en çok talep ettikleri özelliklerden bir tanesi buydu. Organik hikayeler ile yapabildiklerini gördükten sonra bunu reklam formatında da istediler.” diyor Rose.
Fakat şimdilik sadece 3 gönderiden oluşan bir Hikaye reklamı paylaşabilecek işletmeler. Neden 3 olduğu sorulduğunda ise “Bu sadece bir başlangıç” cevabını veriyor Rose. Şimdilik seçkin birkaç reklam veren ile testler yapılıyor. Coca-Cola, GAP ve Paramount’un test ettiği reklam modelinin diğer reklam verenlere açılmasına ise bir süre daha var.
0 yorum:
Yorum Gönder